2012. február 13., hétfő

Február, a torták hava 3. - Körhintás Peppa-pig torta


Hihetetlen, hogy már öt éves a keresztlányom! :)
Amikor megkérdeztem Tőle, hogy jó lesz-e szülinapjára Peppa pig-es torta, felcsillant a szeme és azt mondta, hogy: "Jó, legyen rajta az összes szereplő...!"

Mit tehettem mást, minthogy az egészet tetézem még egy körhintával is... Na jó, de azért eldöntötem (természetesen előző este úgy nyolc körül... :) ), hogy az eredeti, ihletadó képet nem próbálom meg teljesen lemásolni:


Így este valahány óra körül már ott kucorgott az IKEÁ-s kék sütisdeszkámon 10 szereplő:


Aztán pedig felkerültek a tortára a körhinta köré, így szépen sorban:



A körhinta alja és teteje belül puffasztos rizses, a középső fondant-oszlop belülről két darab hurkapálcikával van megerősítve. Mivel "látható" hurkapálcikákat nem akartam a tortára, ezért a többi "körhintarúd" sima fondant, aminek persze nem hagytam elég időt kiszáradni, úgyhogy főleg a hátsók elég ferdék lettek...

A torta maga feketeerdő, amit TÉNYLEG nagyon szépen elkezdtem tejszínnel, habzsákkal kidíszíteni oldalt, de a felénél rájöttem, hogy nem lesz elég a cucc, úgyhogy szétkentem az egészet, aztán telenyomkodtam milkacsoki-forgáccsal, íme a gyászos végeredmény:



Szóval ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése