2012. szeptember 3., hétfő

Hercegnő torta - műanyag Barbie nélkül


Szóval ez a "klasszikus" babatorta olyan változata, ahol nincs műanyag baba beleállítva tortába (persze, értem én azt is, torta és ajándék egyben, csak nekem nem jön be, biztos azért, mert sosem Barbiztam....)hanem a baba felsőteste is fondant és marcipán. A tortarész maga a szoknya, csokitrüffellel töltött, csokival bevont félgömb.
A félgömbkészítés alapötletét Farkas Vilmostól vettem :) - igaz, ez inkább "bombaforma", mert csak kívül és az alján van piskóta. Egyébként fantasztikus, miket csinál, bár még sajnos nem volt időm mindent átböngészni...

Az előző tortát is figyelembe véve, határozottan látszik, hogy a díszítést tekintve kicsit "túlszívecskéztem" a hétvégét :)

Tyű, a keresztlányom mit fog szólni, ha ezt meglátja - utál mindent, ami hercegnős vagy rózsaszín :)))
Szóval BOCSÁNAT !!! :)

De hátha van olyan, akinek tetszik...

Ja, és mindenképp be kell szereznem egy betű/szám kiszúró készletet, mert ez az ötös egy borzalom...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése