2012. július 16., hétfő

My cake is my castle...


Bocs a címért, nemrég láttam egy tortakollekciót, ahol mindennek ilyen "vicces" neve volt...
És bocs a vacak képért is, eléggé nem volt fény, amikor fényképeztem...

Szóval ez egy vár-torta, sárkánnyal (a sárkány épp a szülinapi gyertyákat segít meggyújtani a háttérben lévő tortára :) - majd látható lesz kicsit jobban alant) belül a jól bevált csokis trüffel

Hát, nem volt jó ötlet előre legyártani falakat, azt várva, hogy ki fog száradni a fondant 40 fokban.. Ennek ellenére hősiesen ragasztgattam össze az elemeket oldott szürke fondanttal, ami így úgy is nézett ki, mint a malter... :)

Amikor csináltam, az jutott eszembe, hogy az "Esküvői tortacsodák"-ban előszeretettel emlegetik, hogy na most ezzel tortával majd egy új szintre lépnek -  hát, kicsit csálé, de a miénk :)

Persze azért Bendétől egy sokkal szebbet kaptam cserébe :)))



Most tényleg nem hízelegni akarok, szerintem nagyon ügyes! Ki is tettem a szekrényre :)


És ha már képek, először is itt a sárkányos jelenet felrakás előtt saját gyártásban:


Mindenki látja a sárkány minitortához támasztott létrát, amin a lovag fog majd felmászni, hogy a frissen meggyújtott gyertyát feltegye? Igen, tudom, túlgondolkoztam a dolgot :))


és egy igazi kép köszönettel Esztertől:


 Az első várfal fokai sajnos beletörtek a szállítás ostromába (csodálatos képzavart sikerült összehoznom :) ), de hát küzdelmes a lovagok élete :)))


Szóval ennyit a várról, de elég mozgalmas volt a múlt hét, úgyhogy jön még néhány bejegyzés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése