2012. január 3., kedd

Új-ságok: karácsonyi szárazvirág-díszes csillagok


Újév alkalmából végleg feladtam eddig is erőtlen próbálkozásaimat arra, hogy a blog címéhez kicsit is hű legyek, szóval mostantól "főbejegyzésben" szerepel minden a sütitől a hímzésen keresztül a barkácsolásig - remélem, ez nem zavarja össze népes rajongótáboromat :))))

És ha már új-ság: felavattam a vadiúj ragasztópisztolyomat, jelesül pontosan hét darab csillagot díszítettem régi adventi koszorú-kellékek és IKEÁ-s potpourri- maradékok, valamint új kincsek (pl. tigrisfa-szelet: nagyon cuki :) ) felhasználásával.  A csillag sima hobbifestékkel és lakkal lefestett styropor, amihez, mint megtudtam, nem lehet használni a ragasztópisztolyt :) Szóval rákötöztem a fenyőágat, a többi cucc úgyis eltakarta. A csillag csúcsaira pedig aranyszínű zseléstollal kanyarintottam spirálszerűségeket.

Imádom a ragasztópisztolyt! :)

Íme még három a hétből: (Lehet keresni az apró különbségeket :))






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése